Xenon Observer

Tâmpenia românească.

Săptămâna asta am urmărit evenimentele din Romania cu un deosebit dezgust,nu puteam să cred că se întamplă asta, efectiv de multe ori schimbam canalu de tv ca să nu mai văd,ŢIGĂNIA care se  desfasura la Universitate.Eu locuiesc în Atena de 6 ani şi am văzut ce se întamplă în Grecia cu criza asta, dar credeţi-mă chiar î-mi făcea plăcere să văd evenimentele de pe strazile Atenei,evenimente la care am fost si eu intr-o mică măsură prezent.Efectiv, mascaţii pe care i-ati văzut şi voi la  tv, care dădeau foc şi distrugeau tot ce găseau  în cale şi se luptau cu scutierii, credeţi-mă erau foarte bine motivaţi.Ce vreau să spun cu asta?,simplu,Grecia este în primul rănd o Ţară ortodoxă,prin simpa amestecare a fondurilor monetare   internationale şi intrarea în Comunitatea Europeană şi implicit criza provocată voit (parerea mea),l-a facut pe Grec sa realizeze scopul acestei crize, şi anume globalizarea acestor Ţări.Grecul nu o să lase tradiţiile şi istoria lor pe mâna francmasonilor care sunt in spatele acestei crize, nu, asta nu o să se întâmple niciodată,Grecul mai bine moare cu ei de gât decat să-şi vândă sufletul.De ce cred  că Grecia este cea mai lovită de criză?,pentru că este o ţară cu tradiţii , istorie  dar mai ales este leaganul culturi si civilizaţiei, de aceea în scopul globalizării se incearcă falimentarea acestei ţări mai bine zis sărăcirea ei pe de o parte şi pe din alta parte “ajutarea” ei financiar sau mai bine zis cumpărarea ei pe nimica toată ca astel să poată fi controlată şi adusă la un numitor comun cu toţi ceilalţi,mai bine zis globalizarea.În ultimul timp este atacată chiar şi Biserica.

Astea fiind spuse, fac comparaţie cu România din ultimile zile, şi ce văd?,ţigănie şi cocalari care vezi chipurile vor să imite pe Greci, şi cine o face, nişte huligani care nu fac decât să denigreze imaginea Ţarii mele.

Ce să spun, î-mi este ruşine de ce văd dar mai mult î-mi pare foarte rău de cei care cu adevărat au pentru ce manifesta dar sunt unbriţi de faptele unor nelegiuiţi.

huliganii romani

mascaţii greci

January 21, 2012 - Posted by | blogareala

No comments yet.

Leave a Reply

