Xenon Observer

Grecia sufletului meu

        Iubesc Grecia!
O ţară cu oameni vii nu ar putea trece neobservată. Am avut ocazia să vin o dată si nu am mai plecat. Te face să-ţi doreşti să traiesti. Poate pentru că ei ştiu să trăiască frumos mai bine decât o facem noi?!
Grecii sunt oameni cu umor, plini de viaţă, explozivi, au şarm, ştiu să petreacă, să iubească, să guste din tot ce e mai frumos. Dacă nu te farmecă cu stilul lor de viaţă, cu siguranţă te vor fermeca cu muzica, istoria tumultoasă şi locuri extrem de interesante. Dacă nu eşti îndrăgostit, acolo te vei îndrăgosti. Dacă nu crezi în poveşti, acolo o vei face, dacă eşti deja îndrăgostit, vei fi pentru totdeauna.

Nu contează că au şi defecte! Nimic nu e perfect! Eu, oricum, nu le pot vedea pentru că dragostea e oarbă iar eu sunt la fel!!!

March 24, 2012 - Posted by | Grecia | ,

1 Comment »

  1. Asa este, la asentimentul tau!!!

    Comment by Glossy Lala | March 24, 2012 | Reply


Leave a Reply

