Xenon Observer

Pp-DD Filiala Atena.Politica de cocalari.

Credeam ca am scapat de dracu si am dat de tatasu chiar aici in Grecia unde stau de ceva ani.Plecand din tara,am sperat ca cel putin am scapat de mediocratismul si tigania ordinara din societatea romaneasca si mai ales din politica de doi lei a clasei politice.Dar,, ce sa vad?,,, ca nici aici nu scap de politicieni de rahat cu pseudonime gen “nascut bagabont”, care vin si promoveaza politica unui partid ( PP-DD ) prin MANELE si imi atrage atentia ca “lumea in 2012 se mai schima si trebuie sa ne adaptam la cerinta si nevoile pietii”,adica ce sa inteleg?,ca, indobitocirea natiei Romane cu acest gen de cultura se face pe linie politica?.Daca da !!, eu refuz !.Am ajuns fratilor de tot rahatu,nu mai este scapare,care puteti fugiti care incotro,si chiar daca vin peste voi sa va indoctrineze,sfatul meu este sa-i IGNORATI total si daca este sa alegeti,faceti-o cu intelepciune.Am facut un screenshoot cu conversatia  dintre reprezentantul PP-DD Filiala Atena si mine avuta pe facebook aseara.

April 13, 2012 - Posted by | politica | , ,

5 Comments »

  1. cand doua persoane iti zic ca esti obosit trebuie sa mergi sa te odihnesti ….continui sa te afunzi in propria ta prostie prietene rasist care esti , si tiganii sunt oameni , dar in fine continua sa te faci de rahat ca sigur vei ajunge undeva

    Comment by Ignored | April 14, 2012 | Reply

    • Prin comentariul acesta confirmati inca o data profilul socio-cultural al sustinatorilor acestui partid.

      Comment by giaxxon | April 14, 2012 | Reply

  2. Kalispera🙂
    mda…se spune ca daca te amesteci in tarata porcilor…risti sa te manance…
    Si acolo, in Atena exista filiala PPDD? Unbelievable :))
    Un Paste fericit sa ai!

    Comment by Elly Weiss | April 14, 2012 | Reply

    • Paste fericit Elly si Hristos a Inviat.Chiar acum ne pregatim sa mergem la Sf Inviere,

      Comment by giaxxon | April 14, 2012 | Reply

  3. mai nu va coborati la nivelul mental al presupusului presedinte pp-dd e un om jalnic care isi trimite femeia sa lucreze in baruri de noapte si acum face pe marele politician intelectual,care a inselat o multime de oameni prin grecia,tot cei ca el ajung sa fie politicieni asa ca lasa-til in dumnezeul lui de cocalar

    Comment by jupanu | April 24, 2012 | Reply


Leave a Reply

