Xenon Observer

Alegeri 9 decembrie in Grecia

DSC_0582DSC_0583

Am votat! Paradoxul constă în faptul că de câte ori am votat chiar m-am simtit bine,am avut sentimentul că,da mă, ceva se va schimba,am sperat în ceva mai bun dar astăzi am avut  senzatia ca aleg din două rele pe cea mai puțin rea.

Am ajuns la Ambasada României din Atena unde știam că este secția de votare.La intrare ne-au fost cerute actele si anume,buletinul sau pasaportul împreuna cu o dovadă de rezidență in Grecia si anume permisul de ședere (adia dianomi) eliberat de Statul Elen.

Prima mea reacție a fost sa întreb,,, dar dacă eram turist sau  dacă acum vine un turist sau oricare cetățean Roman ce se află în Grecia și vine la sectia de vot, ce se intamplă?,poate vota?….NU, nu poate vota!!!

În acel moment am știut clar unde să pun ștampila. La ieșire am cerut permisiunea de a face fotografii dar raspunsul a fost iarași un NU, de parca erau “vedete în pauză”. Ok zic, hai să merem acasă dar, la ieșirea din secție, în curtea Ambasadei, ce să văd… la intrarea alăturată celei unde deja votasem, mai era o secție de votare. Da,da,da pretenaș,doua,DOUA secții de votare intr-un singur sediu și culmea, într-o țara în care cetățenilor Români ce tranzitează sau vizitează această țară,li s-a interzis exercitarea dreptului de a vota. Mă intreb oare de ce au făcut asta, dar mă mai intreb și ma minunez de câtă aroganță,ipocrizie si nesimțire mai pot da dovadă actualii guvernanți. Sper să fie ultima lor batjocoră la adresa noastră, m-am săturat de toate josniciile lor comuniste.Totuși sunt bucuros,pentru că,eu unul,i-am ars!!!!!!!!

DOUA-SECTII-DE-VOTARE-UN-SINGUR-SEDIUDSC_0590

December 9, 2012 - Posted by | Grecia | , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

