Xenon Observer

Colinde și traditii Românești în Grecia.

capra la hiltonPe 22 Decembrie la hotel Hilton din Atena, Comunitatea Română din Grecia a dat curs invitației   Asociatiei de prietenie a Națiunilor, prezentând un frumos program de traditii si colinde Românești, deliciul fiind dansul cu ”capra”. Prezent fiind m-am bucurat de programul prezentat de celelalte țări, însă m-am simțit mandru si fericit  când am auzit frumoasele și creștineștile colinde românești spuse de o ”gașcă” de nebunatici frumoși și plini de viață conduși de Dna Nina Ghita Președinta Comunității Române Sf. Ștefan cel Mare din Grecia.Cuvitele-mi sunt sărace în a exprima ceea ce am simțit, de multe ori la venirea sărbătorilor parcă nu simțeam spiritul acela, ceva lipsea, dar acel ceva l-am simțit în prezența colindătorilor care mi-au unplut un gol,mi-au adus înapoi Craciunul.Nu m-am abținut și a doua zi am fost prezent cu familia la Ambasadă unde colindătorii ne-au umplut inimile de farmecul si bucuria Crăciunului, românilor prezenți în număr foarte mare.Nu pot spune decât că atunci cînd simți și vezi că spiritul unei sărbători trăiește și este transmis de o mânuță de oameni cu dăruire,  mulțumirile nu-s de ajuns dar neavând altceva să le dăruiesc pe masura a ceea ce am primit,le doresc tot binele din lume si-i asigur de tot sprijinul și respectul meu,a unui român care și-a regăsit Crăciunul.

This slideshow requires JavaScript.

December 25, 2012 - Posted by | Grecia | , , ,

3 Comments »

  1. Pe langa urarile de sanatate, spor in toate si sarbatori blogosfericite si imbelsugate, ai de la mine o recomandare, dar si o leapsa de ajun.

    Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

    Comment by Natural | December 30, 2012 | Reply

    • Leapsa frate, si La multi ani cu impliniri!!!!!!!!!!!

      Comment by giaxxon | December 30, 2012 | Reply

  2. I like the helpful information you provide in your articles.
    I will bookmark your weblog and check again here regularly.
    I’m quite sure I will learn plenty of new stuff right here! Good luck for the next!

    Comment by fixdc.com | January 12, 2013 | Reply


Leave a Reply

