Xenon Observer

ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΤΣΙΟΥ

poulakiAho,ahooo şi….aoleu, vai de jurnalismul tău!….

şi-n continuare la urare “orgoliul” lui Tsioy(ştiţi voi care), o să-mi sară la jugulare.Păi da,c-aşa tre să facă un “jurnalist profesionist, păi nu?. Da nu-i bai, că-s imun!….şi ştiţi de ce?, pentru că nu-s jurnalist şi nici nu deţin nici un “singur şi unic ziar online în Grecia”, nu, vai de mine, nici nu vreau. Şi ca să fie clar, sunt un simplu SUDOR, dar mai am un hoby, îmi place să observ şi să scriu ceea ce vad, şi uite aşa, hăii,hăiii,… şi pocniţi din <Word> flăcăiii,,,,,,, sunt şi BLOGGER.

Continui a mea urare, şi încep cu o “mustrare”,………pentru Doamna Nina. De ce nu?….păi da cum e posibil(ironic vorbind) să nu mergi cu săru’mâna la ” biroul redacţiei deschis tuturor”(oau…. cred că-i fain, îmi închipui un sediu mare cu multe PC-uri la care lucrează sumedenie de jurnalişti, a căror ţel in cariera este etica şi deontologia profesională),…să nu mergi să-i informezi?, să nu te ploconeşti la “unicul şi singurul ziar online” ?, să nu ai răbdarea să stai la uşa “biroului redacţiei” unde redactor, redactor şef, şef adjunct, reporter, fotoreporter,    corespondent de război, kamikaze, şi tot ce mai vreţi voi,…este unicul  şi nimeni altu, Magnificul jurnalist POYLAKI TSIOY?!!!. Vai, dar e posibil să laşi întruchiparea jurnalistului model, pe Măria Sa Tsioy, să afle de la “un român care a postat apelul preluat din publicaţia românilor din Germania  şi apoi la promovat pe un site necunoscut”?, să alerge prin Europa………..ca să afle de doleanţa Dvs. Hai mă Doamna Nina,…..chiar aşa?,….. mă faci să declar că te ador pentru atitudine, şi nu de alta, dar Tsioy şi-a cam luat altitudine, şi de acolo i se pare că e condor dar, de fapt e o mică păsă****!.

Aşadar şi prin urmare, să mai trajem o ur-mustrare…………….s-a născut mai an, unic site-an, pe mulţi bucura, cu prezenţa sa(online),…..şi gata(cu rima şi cu forumul). Da!, pe mulţi bucura apariţia site-ului. Eu unul am fost printre primii care i-am felicitat şi urmărit, şi tot eu acum sunt “românul” care a preluat apelul de pe agenţia de presă AŞII ROMÂNI(adevăraţii jurnalişti), şi l-am promovat pe “site necunoscut” care de fapt este un blog, blogul meu, blog şi persoană care a relatat şi despre acţiunile Asociaţiei Orfeu, dacă mai ţineţi minte <REMEMBER>!. Amintesc acestea pentru că nu-mi explic indiferenţa celor de la Orfeu la cele întâmplate. Stau şi mă întreb, oare “to poylaki tsioy” vă reprezintă atât pe Dvs. cât şi pe cei din Aspropirgos?, subscrieţi la ranchiuna “vrăbiuţei” şi preferaţi să vă răciţi faţă de comunitatea romana reală(nu persoana juridică)?. Hai să vă descriu un scenariu, sau nu, mai bine un “ipotetic” articol postat pe “unicul,singurul, etc…ziar online”;

“Marea problemă a românilor din diaspora, anume TAXA CONSULARA percepută până acum s-a redus in cuantum de ……% datorita EFORTURILOR COMUNE a asociaţiilor din Grecia. Guv. a acceptat petiţia semnată de toate asociaţiile blablabla”………!. Ce frumos ar fi!, Unirea este puterea!!!!,……..a ?!, ce zice-ţi?. Ohh……, păcatele mele, eu visam în continuare dacă nu-mi aduceam aminte de Tsioy, care prin obiectivismul profesional a omis(deliberat) să relateze în “unicul si singurul ziar….blabla…”, eforturile depuse de TOŢI românii pentru sarbătoarea de Crăciun. Culmea e că şi voi, Orfeu şi Aspropirgos îmi lăsaţi impresia că urmaţi tupeul lui Tsioy care încă nu vede că a deranjat pe mulţi şi în loc să facă pace prin a-şi cere scuze(smerenia este începutul înţelepciunii) pentru mica omitere din articol pe care-l poate îndrepta cu un simplu update, nooooo,……, nici pomeneală, din contră “clarifică” situaţia şi expune “reacţiile” la articol cu un tupeu şi imfatuare tipic păsărească!. Păi, şi voi Orfeu şi Aspropirgos chiar nu vedeţi că “vrăbiuţa” se cufură pe TOŢI. Faceţi măi şi voi UŞIIIIII………că ne umple de …..biojurnalism!. Eu aşa o păsărică n-aş ţine la uşă!!!!,..VOI?….sper că nu.

Şi pentru edificare, vă mai  spun o relatare,……..a lui Tsioy, care cu pana lui scrie că “ne citesc şi reacţionează“(bucurie mare,destrăbăl total) şi că “ce alte publicaţii au mai avut o asemenea onoare“, adică TRAFIC pe binecunoscutul “unicul si singurul ziar onlime din grrreaţa mea/ai sictir ca m-ai plictisit.com. Vouă nu vă este clar că Tsioy este jurnalist de scandal, făra legitimitate şi nu-şi doreşte decât să aibă vizitatori pe “singurul ziar….etc”. Etică?, profesionalism?,……..no frate! can can şi provocare!. Uitaţi-vă la cine semnează articolele, mai e o semnătură “ro(marmelamedia) care nu-i altu decât Tsioy, devenit atoatesemnatar şi care mai recent semnează pentru Orfei şi Aspropirgirgoşi. Ooooaaauuu………, ce tare-i Tsioy ăsta, aşa se mai umflă-n pene că a ajuns să zboare  pe deasupra Ambasadei şi s-o cufure şi pe Ea. Păi, stai aşa că nu-i aşa, Cu ce-i datoare o instituţie a unui guvern să intre în jocul ăsta pervers al tău?. Nu vrăbiuţă mică, nu!, eu nu pot accepta să-mi tragi singura(şi o spun pe bune) instituţie care mă poate ajuta la nevoie.

Să ne apărăm Ambasada,de zborul haotic şi nelegitim a lui Tsioy!!!. Dar dacă stau bine şi mă gândesc, cred ca Ambasada se va apăra şi singură, punându-l pe Tsioy intr-o colivie numită IGNORANŢĂ!.

Da!!!, ignoranţă şi marginalizare, asta-i soluţia în cazul lui Tsioy, nu că nu ar cânta frumos, din contră, pe “unicu şi singurul ziar….etc” a avut câteva triluri bune dar ce să-i faci dacă a ajuns să se umfle-n pene de se crede pasăre măiastră şi de la atâta umflat a  ajuns să se cufure pe principiile,idealurile,opiniile,eforturile TUTUROR romanilor care doresc să promoveze valorile Româneşti pe meleagurile astea Ellene.

Şi acu la încheiere……(na că nu mai am rime) propun celor ce sunt în asentimentul meu, să-i SHER-uim lui ΠΟΥΛΑΚΙ ΤΣΙΟΥ clipul de mai jos(care de altfel o defineste) cu mesajul de La multi ani!.

Acesta este un pamflet.Orice asemanare cu personajele de aici este absolut…….întâmplătoare(LOL)!!!. Poate aşa, ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΤΣΙΟΥ o să afle că “orice pasăre, pe limba ei piere!”

December 29, 2012 - Posted by | blogareala, Grecia

6 Comments »

  1. BLA,BLA ,BLA ,BLA ,BLA………INCA UN BLA.BLA..GIST! SERIOS NU V-AI SATURAT SA TOT DATI REPLICA? MAI BINE SCRIE SI TU CEVA UTIL PE BLOGUL TAU….SI ASA VOM CITI CU PLACERE….SUCCES IN ACTIVITATE!

    Comment by dana | December 29, 2012 | Reply

    • Mulţumesc pentru că ai scris cu litere mari.Asta denotă faptul că ţipi,sau mai ştiu eu?,…urli, dar asta pt. mine nu este altceva decât certitudinea faptultui că te doare,şi mă bucur pt. asta.Pulaki mou “Dana”.

      Comment by giaxxon | December 29, 2012 | Reply

  2. orice ati face nu puteti sa-i luati meritul de a va tine si pe voi si pe romanii care vor sa citeasca din 2009 pana azi (si sper ca si multi ani de aici inainte) la curent cu ce se intampla in Grecia .Ca sunteti invidiosi, ca aveti “colti”…asta este alta poveste.Multi romani si-au gasit in paginile ziarului locul,inclusiv dumneavoastra ca sudor si cititor.Sa va dea Domnul Multi Ani Fericiti si …rime.

    Comment by gheorghe slavu | December 29, 2012 | Reply

  3. Stimate domn,
    Vreau sa va felicit pentru pamflet. Un pamflet reusit presupune mult talent si se pare ca il aveti din plin.
    Cat priveste tema…ne invartim in jurul cozii. Doamna Tutuianu are un hobby: jurnalismul. Dansa este sigurul om de afaceri roman din Grecia cu interese in presa, de aici si unicitatea ziarului online in stil cotidian pe care l-a fondat. Da, este singura si unica. Da, este meritul ei incontestabil. De aici incolo este vorba despre modul in care intelege sa se fosloseasca de instrumentul creat si aici fiecare avem parerile noastre.
    In afara ei in Grecia…exista presa, mass-media de limba romana, facuta de catre jurnalisti acreditati. Oamenii de afaceri aflati in spatele acestei prese nu sunt de origine romana, deci diferentele ar fi cel putin doua: interesul de afaceri si profesionalismul. N-am inteles vreodata deci ce legatura are doamna cu restul presei din Grecia si cu ce o incurca? La fondurile DRP, de exemplu, ar avea prioritate oricum, fiind om de afaceri roman, dar presa de limba romana din Grecia nici macar nu face cerere de fonduri nicaieri, ci se autofinateaza.
    A cere socoteala cuiva de ce nu ti se adreseaza sau de ce se adreseaza altcuiva nu are vreo legatura cu jurnalismul! E o chestie personala, pe care o intrebi direct sau o transmiti prin SMS, nu lovesti in dreapta si stanga fara motiv. Problemele personale se rezolva personal…nu prin presa.
    A numi o Agentie de presa…publicatie din Germania, fara a intelege ca nu toate formele de mass-media sunt locale si au legatura cu sediul…nimic de spus! Cuvintele in sine…Agentie de stiri…cu corespondenti din intreaga lume, care se adreseaza romanilor de pretutindeni….va duc cu gandul la Germania sau ii includ si pe cititorii din Grecia, eventual?! Este rea vointa sau nestiinta?
    Spuneam ca ne invartim in cerc. Doamna are doua probleme: in primul rand faptul ca, desi nu are acreditarile necesare, emite judecati de valoare privitoare la presa si nu intelege ca e cel putin ciudat sa spui continuu ca esti singurul….cand esti singurul, unanim acceptat. Alt cotidian online in Grecia nu exista, alt om de afaceri roman cu interese in presa nu exista…deci unde e problema sau care e legatura pe care ar putea-o avea cu un post de radio, un saptamanal, o agentie de stiri sau orice altceva? De ce se simte deranjata de oameni care chiar sunt pe treaba lor si care nu au vreo legatura cu ea?
    Cea de a doua problema este una personala, pe care a transformat-o in subiect de presa. Incercand sa loveasca intr-un om minimalizeaza munca unor profesori, parinti, copii, jurnalisti si acest lucru este inacceptabil intr-o lume civilizata, de netolerat in lumea presei.
    Ambasada Romaniei la Atena are cateva bube in cap, dar nu are niciun fel de nevoie de aparare, pentru ca, de acesta data, a fost pur si simplu gazda unui eveniment. A facut-o foarte frumos, corect si echidistant. Desigur ca Ambasada nu putea da diplome, cu de la sine putere, nici colaci si nici dulciuri unor copii si ignora alti 150, pentru ca ar fi insemnat ca decisesera sa paraseasca postul in masa. Razvan Junescu este o persoana cumpatata, deci nu se punea problema. E ignoranta sau rea vointa in cele scrise, asta nu stiu, pentru ca si in alt caz a fost cerut punctul de vedere al Consulului, dupa Ambasador, ceea ce denota necunoasterea regulilor diplomatice. Restul e…cancan.
    Inca o data felicitari pentru talentul dvs., pamfletul nu este la indemana tuturor, ma refer la unul reusit, care atinge idei, dar care nu jigneste direct, ci atrage atentia, care nu foloseste cuvinte dure, dar reuseste sa critice cu umor.
    Va doresc succes la scris si, daca Romania ar avea toti sudorii ca dvs…cred ca am fi departe. Din pacate sunt cate unii prin tot felul de foruri care nici in vis n-ar putea scrie un pamflet. Din pacate ei raman in acele foruri, iar noi ne bucuram de talentul altora…cumva intamplator.
    Cu stima,
    Ioana Diaconu
    Ziarul romanilor din Grecia

    Comment by Ioana Diaconu | December 30, 2012 | Reply

    • Recunosc sincer că eram pregătit să sa văd în comentarii toate înjurăturile posibile, aşteptam să-mi fie umplut frigideru cu toate răutăţile şi blestemele de să-mi ajungă pe tot anu.
      Contrar aşteptărilor mele văd comentariul Dvs. la care am rămas fără replică. Precum un copil mai oropsit care a spus ceva sau a făcut ceva şi care fiind obisnuit cu ocara,se uită-n toate partile şi se asteapă să îşî ia chelfăneala,numai că, neaşteptat vine lângă el cineva şi-l mângâie cu cuvinte frumoase la care rămâne plăcut surprins, ne stiind ce să facă, dar realizează că a câştigat un prieten. Cam aşa m-am simtit eu.
      În micimea mea nu m-am aşteptat ca cineva de talia Dvs. să acorde atenţie şi preţios timp asupra celor scrise de mine.Acest lucru mă onorează şi nu-mi rămâne decât să va asigur de întreaga mea consideraţie şi profund respect.şi vă rog să primiţi din toată inima mea un sincer, La mulţi ani cu sănătate împreună cu mica mea

      CONFESIUNE

      Am să-ţi spun de ce mă bucur şi zâmbesc,
      Şi vreau s-auzi tot ce gândesc,
      Chiar nu glumesc, îţi spun de bine…
      Ce scriu aici,prieten drag, e pentru tine.

      Ştiu că acum citeşti atent,
      Chiar dacă eu nu sunt prezent,
      Ştiu că ma înţelegi, nu eşti oricine,
      Iar tot ce-i scris aici, e scris de mine.

      Întâi de toate, îţi mulţumesc,
      M-ai completat şi preţuiesc,
      Îţi mulţumesc că ştii s-ajuţi,
      Îţi mulţumesc c-ai timp să mă asculţi.

      Îmi este greu, când spun ce simt cuiva,
      Devin nesigur, fac greşeli, şi nu aş vrea,
      Dar vreau să ştii de ce zâmbesc,
      Vreau ca să ştii tot ce gândesc.

      Respect ş-admir că mă-nţelegi,
      Mi-ai dedicat, din viaţa ta,minunte-ntregi.
      Sunt dificil, ciudat în toate
      Dar tu mi-ai spus că nu-i aşa,că nu se poate.

      Mi-ai zis direct că-s special…
      Că nu-s ciudat, şi nici normal,
      Aveai dreptate, ai zis bine,
      … special sunt, căci te cunosc pe tine.

      Din nou, repet: îţi mulţumesc,
      M-ai învaţat ceva firesc,
      Mi-ai amintit ce am uitat:
      Ce-nsemnă prieten cu adevărat.

      Ţi-am scris ce simt, nu am minţit,
      M-am deschis, m-am străduit,
      Am vrut să ştii de ce zâmbesc,
      Am vrut să ştii tot ce gândesc.

      Comment by giaxxon | December 31, 2012 | Reply

  4. Sigur ca tot ce am scris inainte e tot un pamflet, de data asta foarte clar, alt stil, cu nume si prenume, alese, desigur, intampator, prin urna si tagere la sorti sau inspirate din imaginile pe care atat de bine ati stiut sa le zugraviti. Orice asemanare de nume si prenume, orice lagatura cu persoanele….este mai mult decat intamplatoare, se intelege foarte clar. Adevarul este cunoscut tuturor, asa ca daca nu-i pamflet…chiar nu stiu ce e?!
    Singurele lucruri care sigur nu sunt pamflet sunt reprezentate de talentul dvs. si semnatura mea, la fel de autentince ambele. Basca felicitarile!

    Comment by Ioana Diaconu | December 30, 2012 | Reply


Leave a Reply

