Xenon Observer

Tot răul e spre bine

O să încep prin a vă ruga să citiţi atent ceea ce urmează şi să-mi acceptaţi scuzele pentru schimbarea numelui si URL-ul blogului giaxxon observer pe care-l ştiaţi, motivaţia acestei schimbări o să o fac în continuare.

Mai alaltăieri anunţam entuziasmat prezenţa online a unui site în Grecia, care  prin titulatură mi-a creat impresia că doreşte să facă cunoscut în mediu online comunitatea românească din Grecia şi nu mă refer la persoanele juridice, ci la Românii care trăiesc în Grecia.

Toate bune şi frumoase, site-ul fiind la început mi-am zis că este bine de promovat  şi am fost printre primii dacă nu chiar primul care a făcut acest lucru, astfel site-ul devenind cunoscut.

2Am fost printre primii inscris pe forumul site-ului si unicul care sa prezentat(până în prezent) şi felicitat.

Pe forum era o pustietate totală, doar nişte topicuri cu bancuri, cineva îşi vindea botinele şi retete de salate,tsaziki etc.Intr-un cuvânt, ecohoooooooooo……însă în ideea vigorării forumului dar şi de a pune la dispziţia site-ului informaţii despre acţiuni ale Românilor, deschid un prim topic. La următoarea mea vizită ce să văd?,  pentru topicul postat mi-am luat warn(avertisment)pe motiv ca fac reclama, şi-mi zic în sinea mea, nu-i bai, probabil îşi dorea de mult să facă pe adminul.(vezi foto)

Mai deschid un topic referitor la manifestarea culturala a Asociaţiei Armonia cu prilejul Unirii principatelor Romane. Altă surpriză!, de data asta topicul a fost şters de tot de pe forum.

Untitled-1Întrebând-ul pe admin de ce? îmi răspunde iar ca fac reclamă comunităţii Stefan cel Mare, comunitate care nu avea nimic în comun cu acţiunea celor de la Armonia,dar , şi să fi avut, în ambele asociaţii sunt Români.

3 4 5 6 7

Un abuz grosolan!, dar cel mai bine vedeţi răspunsurile date de admin din fotografiile ataşate, răspunsuri care de fapt demască faptul că site-ul şi forumul, în ciuda titulaturii nu este destinat comunităţii române ci serveşte de fapt interesele unei viitoare aşazise asociaţii a femeilor romane din grecia precum se poate înţelege din interviul dat de adminul site-ului în, bineînţeles, propriul site(pou alou?). De altfel dacă vizitaţi site-ul nu veti vedea decăt copy-paste din surse străine,nimic autohton decât interviurile vedetelor.

Cele spune mai sus au o anumită relevanţă, după părerea mea, la cele ce urmează.

Ieri am cam lenevit şi numai pe seară am pus mâna pe pc ca să vad ce mai e prin Grecia şi am aflat că avussese loc un incident cu bombă la un mall si am început să caut informaţii ca să scriu un articol pe blog, nu înainte de a trece şi prin forum unde am vazut raspunsurile la problema ridicată de mine, formându-mi deja o părere despre respectivii,  şi incep să scriu. La un moment dat Control Panel-ul nu mai lucrează si primesc de la wordpress(platforma unde am blogul)solicitate să mă logez din nou, fac lucrul ăsta dar mi se cere şi întrebri de siguranţă etc.etc.,într-un final mă loghez.Stând şi întrebându-mă ce puii mei au păţit ăştia de mi-au cerut atâtea……primesc de la wordpress mesajul bombă că “este posibil să fiu victima unui atac tip backdoor şi că atacul vine din zona grecia cu un program prorat, etc.şi că fac cercetari pentru aflarea ip-ului atacatorului şi m-au sfătuit să salvez blogul in format text html pentru a evita pierderea blogului în caz de colaps şi astfel am putut salva blogul pe care sunteţi acum cu sacrificarea însă a url-ului vechi.

Pierderea este mică, sunt din nou online, dar sper ca cei de la wordpress să dea de urma ip-ului de unde a venit atacul că eu deja am sesizat poliţia pentru a demara cercetările.

NU ACUZ pe nimeni!!!, trageţi singuri concluziile şi primiţi sfatul meu de a avea mare grijă pe ce site-uri şi forumuri vă logaţi şi vă lăsaţi datele,care pot fi folosite împotriva voastră.

Deci de acum înainte mai citiţi din când în când

XENON OBSERVER

January 21, 2013 - Posted by | blogareala

No comments yet.

Leave a Reply

